Frambozen frappuccino

Heerlijk een zonnetje op je bol en een koud drankje in je hand. Ik dronk mijn eerste frappuccino bij de Starbucks. Maar natuurlijk wilde ik er zelf ook eens eentje maken. En ik moet zeggen, ik ben tevreden. 

Ingrediënten:

  • 200 milliliter melk
  • 10 ijsblokjes 
  • 2 eetlepels frambozensiroop

Het lekkerste is om van die siroop te gebruiken die je ook wel over ijs doet. Maar met limonadesiroop smaakt het ook niet verkeerd. 

Bereiding:

Doe het ijs en de melk in een blender en mix tot de ijsblokjes vrij fijn zijn. Dan voeg je de siroop toe en eventueel nog een lekkere toef slagroom. 

Hoelang je de blender aanzet is afhankelijk van de structuur van de frappuccino die je wilt. 

Daarnaast raad ik je aan niet alle ijsblokjes in één keer toe te voegen, omdat deze nogal in grote kunnen verschillen. 

Een gedachte over “Frambozen frappuccino

Geef een reactie

