Pita met roerei

Een roerei kan voor het ontbijt, de brunch of bij de lunch.  Ingrediënten: 3 eieren Scheutje melk Peper en zout Bereiding: Klop de eieren los in een kommetje en doe er wat peper en zout bij. Smelt boter in een pan en doe het geklopte ei er in. Zodra het ei iets begint te stollen … Meer lezen over Pita met roerei

Advertenties

Gezonde chocomousse

Een gezond chocoladedessert, kan dat dan? Ja dat kan! Voor dit dessert heb je maar drie ingrediënten nodig: banaan, cacaopoeder en kokosmelk. Geen schuldgevoel en toch chocola.. Sounds like a dream come true! Ingrediënten: 2-3 bananen 100 milliliter kokosmelk Cacaopoeder Voeg eventueel een topping toe van cashewnoten, kokos of cacaonibs. Bereiding: Pureer de bananen met … Meer lezen over Gezonde chocomousse

Zoetzure courgette met tomaat en munt 

Een lekker bijgerecht voor bijvoorbeeld de pasta. Maar ik heb het gewoon als avondmaaltijd gegeten!  Ingredienten: Zongedroogde tomaten Courgette 2 eetlepels honing 75 milliliter witte balsamicoazijn Munt  Bereiding: Laat de gedroogde tomaatjes uitlekken, bewaar ongeveer 3 eetlepels van de olie en de knoflookteentjes uit de pot. Snijd de courgette in kleinere blokjes en bak deze … Meer lezen over Zoetzure courgette met tomaat en munt