Belegde rijstwafels

Ik vond rijstwafels altijd heel erg stinken. Maar toen kwam het in m’n voedingsschema, dus moest ik er wel eentje proeven. Sindsdien moet ik bekennen dat ik ze erg lekker vind. Met name de rijstwafels met zeezout. Je kunt eindeloos variëren met beleg en ik ben dan ook nog volop aan het testen. In dit blogbericht alvast vier verschillende manieren om je rijstwafels te beleggen. 


Rijstwafel met pindakaas

Rijstwafels met boter en suiker

Rijstwafels met kipfilet

En mijn ultieme favoriet: 

Rijstwafels met rode pesto en geitenkaas

Het fijne van rijstwafels is dat je ze op ieder moment van de dag kunt eten: als ontbijt, lunch of tussendoortje. Met een beetje luxe beleg zou je ze zelfs als borrelhapje kunnen serveren. 

2 gedachtes over “Belegde rijstwafels

Geef een reactie

