Suikervrije IJskoffie

Ik vind koffie lekker, maar met dit warme weer zit ik niet te wachten op zo’n warm drankje. Daarom maakte ik een lekkere koude ijskoffie. Originele ijskoffie is gemaakt met roomijs, ik moet toegeven dat dit wel extra lekker is, maar ik heb een recept gemaakt zonder suiker en dus ook zonder roomijs. De bereiding is super simpel en het resultaat is erg lekker!

Ingrediënten (voor 2 grote glazen)

  • 3 kopjes koffie
  • 1 groot glas ijsblokjes
  • 1 schep vanille whey (optioneel)
  • 2 el honing/agave siroop

Bereiding:

  1. Er is eigenlijk maar 1 stap: doe alle ingrediënten samen in een blender en mix het tot een lekkere ijskoffie.
Geef een reactie

